بیمه سرمد
در راستای سیاست خصوصی سازی در صنعت بیمه کشور و با حمایت مجموعهای خوشنام و تواناترین گروههای مالی، اعتباری و سرمایهگذاری کشور شامل بانک صادرات ایران، شرکت سرمایهگذاری خوارزمی و کارکنان بانک صادرات ایران به واسطه موسسه همیاری غدیر در اوایل سال 90 تاسیس شرکت بیمه سرمد آغاز گردید.
به فاصله زمان کوتاهی از تشکیل تیم موسسین و ارائه درخواست به بیمه مرکزی، در مورخ 1390/06/08، موافقت اصولی برای تاسیس این شرکت بیمه جدید از بیمه مرکزی ایران اخذ و نهایتا با طی مقدمات لازم، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز و پروانه فعالیت شرکت بیمه سرمد را طی مراسمی در مورخه 1392/08/01 اعطا نمود.
بیمه سرمد
درگاه اینترنتی بیمه سرمد، استراتژی، محیط تعاملی و برخط با مشتریان را دنبال می نماید، بر این باوریم که باید سریع و مطمئن بود، نگاه ها را به خود جلب کرد، بی درنگ از نظرات بهره جست و برای پاسخ به نیازها برنامه داشت.
خدمات باشگاه مشتریان سرمد
خدمات آنلاین بیمه
تعیین خسارت سیار
بیانیه ماموریت و چشم انداز
بیانیه ماموریت: بیمه سرمد در محیطی پویا، حرفه ای و دانش بنیان، با شناسایی جنبه های پیدا و پنهان زندگی، بهترین راه حل های بیمه ای را ارائه می نماید و در این مسیر، خود را مسئول امنیت مالی مشتریان می داند.
بیانیه چشم انداز: می خواهیم به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شویم، به گونه ای که هر خانواده ایرانی در هر زمان،یک پوشش بیمه ای از بیمه سرمد داشته باشد.
- پایدار سازی جریان ارزش اقتصادی شرکت
- توسعه سرمایه های انسانی
- ارتقاء کیفیت از طریق بهبود میزان تطابق عملکرد شرکت با انتظارات مشتریان
- ایجاد ترکیب پرتفوی متعادل و متوازن پرتفوی
- خرده فروشی با تمرکز بر بیمه های زندگی با هدف سود آوری به جای پرتفوی محوری صرف
اهداف کلان و استراتژی ها
بیمه سرمد